Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Nofx • 9 Nisan 2005 00:00 • #602758
    O hallerini bilirsen kurbanın solisti denizin yaptığı hareketide bilirsin..Popçular dışarıymış :))Şİmdi konuşucam kötü olcam..Metallicanın ne kadar popüler olduğu ortada.. sözüm metallica'ya değil bu zihniyetedir..
  • UykusuZzz • 9 Nisan 2005 00:00 • #602759
    (not:Pentagramı çok sewerim o ayrı...) ama pentagram popçular dışarı derken bişey olmuyor hatta albüm yapıyolar,ama deniz dedi diye burda cıngar çıkıyo.gerçi kimseyi sawunmak niyetinde değilim ama bu tartışmalar biraz boş gibim...
  • baranthalas • 9 Nisan 2005 00:00 • #602760
    algılama problemi olan primitiv yaşam formlarına:

    dün kurban ı kovalayanlar bugün ''ay çok mükkemmeeeaaall gitmem gereğğğğkk'' diyorlar..lafım onlaraydı
  • cokobon • 9 Nisan 2005 00:00 • #602761
    be garabn ti gidicem
    abi kaçar mı be en son rock'n coke de gormustum babaları hayde tey tey tey
  • bonetobewild • 9 Nisan 2005 00:00 • #602762
    abi adamlar 1 senedir konserlerinde bu insanlar albumunden parcalar ı soyluolardı..en sonunda cıkarcaklar yani ..yazık oldu adamlar fıtık oldu
  • leonorr • 9 Nisan 2005 00:00 • #602763
    ya offf sonuda bee.......valla adamların artık şizofren olup albümün çıktığını sandıklarını düşünmeye başlamıştım...ama gerçekten gidilir yani bu konsere aylar sonra kurbanla yeniden....
  • dejavu1402 • 9 Nisan 2005 00:00 • #602764
    Şu kurban birde muğlaya gelse..........
  • scorpion26 • 9 Nisan 2005 00:00 • #602765
    sahne performanslarını inanılmaz buluyorum ve belki de Türkliye'de eğlendiğim tek konser kurban konserleri oluyor(şeboya haksızlık olmasın!!:))
  • Kaiser • 9 Nisan 2005 00:00 • #602766
    kurban sert rock şuan için yok pogomu yapmak istiyorsunuz orda olun onların tüm konserlerine giderim dumanada rashitede direc-t yede morve ötesinede sonuç Hepsini s.. ATARLAR !!!!!!!!
  • ugurekrem • 9 Nisan 2005 00:00 • #602767
    gidelim abiii