-
O hallerini bilirsen kurbanın solisti denizin yaptığı hareketide bilirsin..Popçular dışarıymış :))Şİmdi konuşucam kötü olcam..Metallicanın ne kadar popüler olduğu ortada.. sözüm metallica'ya değil bu zihniyetedir..
-
(not:Pentagramı çok sewerim o ayrı...) ama pentagram popçular dışarı derken bişey olmuyor hatta albüm yapıyolar,ama deniz dedi diye burda cıngar çıkıyo.gerçi kimseyi sawunmak niyetinde değilim ama bu tartışmalar biraz boş gibim...
-
algılama problemi olan primitiv yaşam formlarına:
dün kurban ı kovalayanlar bugün ''ay çok mükkemmeeeaaall gitmem gereğğğğkk'' diyorlar..lafım onlaraydı
-
be garabn ti gidicem
abi kaçar mı be en son rock'n coke de gormustum babaları hayde tey tey tey
-
abi adamlar 1 senedir konserlerinde bu insanlar albumunden parcalar ı soyluolardı..en sonunda cıkarcaklar yani ..yazık oldu adamlar fıtık oldu
-
ya offf sonuda bee.......valla adamların artık şizofren olup albümün çıktığını sandıklarını düşünmeye başlamıştım...ama gerçekten gidilir yani bu konsere aylar sonra kurbanla yeniden....
-
Şu kurban birde muğlaya gelse..........
-
sahne performanslarını inanılmaz buluyorum ve belki de Türkliye'de eğlendiğim tek konser kurban konserleri oluyor(şeboya haksızlık olmasın!!:))
-
kurban sert rock şuan için yok pogomu yapmak istiyorsunuz orda olun onların tüm konserlerine giderim dumanada rashitede direc-t yede morve ötesinede sonuç Hepsini s.. ATARLAR !!!!!!!!
-
gidelim abiii