Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • kittiekfl • 29 Nisan 2005 00:00 • #602799
    ya baran ama çok sabit düşünüosun o yollardan ne sular akyı şimdi. bi dinlesen ya hakkaten adamlar çok güzel müzik yapıyolar. ya da en azından yaptıkları müzikten eğleniyolar. bence çok önemli yani para için değil eğlenmek ve eğlendirmek için yapıyolar...
    ayrıca metallica konserinde de yapılan büyük haksızlıktı. yani tamam millet birbirini çok gaza getirmiş olabilir metallica çıkıcak diye ama bence olmamalıydı böyle bişey (bu savunmam için artık bana avukatlık ücreti filan vermeliler)
  • baranthalas • 29 Nisan 2005 00:00 • #602800
    banane banane ben düz mantığım :)
  • kittiekfl • 29 Nisan 2005 00:00 • #602801
    olsun yine de kurban çok iiiiiii!!! (iice sidik yarışına döndü muhabbet) :p
    sen şimdi şunu söyle yani kurbanı beğeniyo musun beğenmiyo musun?
  • baranthalas • 30 Nisan 2005 00:00 • #602802
    hiç "of bea canım kurban çekti" diyip mp3 ünü açmıyorum..zaten annen dışında mp3 ü de yok bende..ama böyle festivalde falan çıkınca eğleniyorum baya..

    ps: itiraf et kaç para alıyosun grubu korumak için :)))
  • pashapunk • 30 Nisan 2005 00:00 • #602803
    konserdeydim bu gece.dinledigim en kötü kurban konseriydi.bu onlarla alakalı degil ses düzeni ile alakalıydı.tonmaister kimdi acaba?
  • nazlı016 • 30 Nisan 2005 00:00 • #602804
    bende dün konserdeydim bence gayet güzeldi tabi bekletmeleri hariç. akorlar1 çok zor ayarlad1lar ama yinede iyiydi. gala sebebiyle çokça grup elemanlar1da vard1 hepsiyle tek tek konustum eglendik ya baya..
  • _SenTenCed_ • 30 Nisan 2005 00:00 • #602805
    açıkçası albüm genel anlamda daha duygusal olmuş ancak tonlar pek bi sertleşmiş gibi geldi bana akşam dinlediğim kadarıyla. kurbanın canlı performanslarının genelde çok iyi oluşundan dolayı olsa gerek dün akşamki öncekilere nazaran vasattı. bir de yaş sınırı varsa vardır yoksa da yoktur. eger sen bu sınıra uymuyorsan oraya da yas sınırı vardır yazmanın da bir mantıgı yoktur.
  • Corvus84 • 30 Nisan 2005 00:00 • #602806
    Ben dün bu konsere gittim ,çok güzeldi!Zaten Kurban diyorum başka bir şey demiyorum.
    Bi ara kliplerini göstermek istediler ama ses olmadığı için klibe canlı olarak eşlik ettiler.Her zamanki gibi müthişlerdi yani.Yeni albümleri hayırlı uğurlu olsun.Ellerine sağlık.Bu arada Deniz'in yeni saç rengine hasta oldum,ben de istiyorum...
  • kittiekfl • 30 Nisan 2005 00:00 • #602807
    yok valla barancım beş kuruş aldığım yok. ama gerçekten çok şahane parçaları var bi dinlesen görüceksin yani... ayrıca kurbanı sevmiyosan onunla ilgili bu sayfayı niye bu kadar dikkatli takip ediyosun (heh koydum lafı hadi cevap ver)
  • baranthalas • 30 Nisan 2005 00:00 • #602808
    bi yazı yazmıştım biri laf atmıştı ona laf koya koya takip etmek zorunda kaldım burayı :) bu arada frantic çalmışlar dün..ne kadar ironik hahahahahaha :)))))))))