ya baran ama çok sabit düşünüosun o yollardan ne sular akyı şimdi. bi dinlesen ya hakkaten adamlar çok güzel müzik yapıyolar. ya da en azından yaptıkları müzikten eğleniyolar. bence çok önemli yani para için değil eğlenmek ve eğlendirmek için yapıyolar...
ayrıca metallica konserinde de yapılan büyük haksızlıktı. yani tamam millet birbirini çok gaza getirmiş olabilir metallica çıkıcak diye ama bence olmamalıydı böyle bişey (bu savunmam için artık bana avukatlık ücreti filan vermeliler)