Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • kittiekfl • 14 Nisan 2005 00:00 • #602788
    Ya en azından şöyle düşünmek gerekir bence. Adamlar kendi bestelerini çalıyolar mı evet, iyi çalıyolar mı evet, Türkiye'de albüm çıkaramayan pek çok şahane grup içinde albüm çıkarabiliyolar mı ona da evet.
    Şimdi boşu boşuna çamur atmayalım. İyi müzik yapıyolar, zoru başarıyolar
    Yarın bigün senin benim albümümüz çıkınca bizi de yuhlicaklar. Bari sen yuhlama şimdiden. Di mi ama...
    Bu arada yaş mevzuusu beni de derinden yaraladı. Belirtmeden geçemicem
  • baranthalas • 14 Nisan 2005 00:00 • #602789
    sanırım bi yanlış anlama var ortada..ben kurban a bok atmıyorum kurban dinliyicilerine bok atıyorum
  • kittiekfl • 18 Nisan 2005 00:00 • #602790
    Yeni melek e almıyolar bizi bi de bostancıda bi konser varmış galiba da ne zaman olduğunu nerden öğrenebilirim ki acaba???
  • ifrit_13curses • 24 Nisan 2005 00:00 • #602791
    Yaş sınırı olsun tabi,herşeyin bir sınırı olmalı....
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602792
    bu konserde söyledikleri şarkıları kaydedip bi şekilde bana ulaştırırsanız çok sevincem yaaaa
  • faati • 28 Nisan 2005 00:00 • #602793
    kurban.com forumlarından takip edebilirsiniz arkadaslar.
  • schmarick • 28 Nisan 2005 00:00 • #602794
    arkadaşlar siz çok şanslısınız ben Nevşehirdeyim...nasıl gidicem die düşünüyorum...Wizeler var...
  • ideogramus • 29 Nisan 2005 00:00 • #602795
    Yıllardır bu albümü bekliyoruz..grup elemanlarının hepsi bi tane..ikincisi yok..Onlar Pentagram la birlikte bu ülke üzerinde müzik yapan bir diğer grup.. Cumartesi/Pazar metalcilerinin metallica konserinde şeker oğlan zannedip su şişesi fırlattıkları gibi sıradan bi grup değil..alternatifi yok..Bok atmaya gerek yok herşeye, bu ülkede yorum yapan adam kadar müzikle adam gibi uğraşan adam olsaydı daha çok kurbanlar pentagramlar olurdu..lütfen biraz daha duyarlı olalım ve değerlerimize biraz sahip çıkalım, fazla değil..
  • kittiekfl • 29 Nisan 2005 00:00 • #602796
    ideogramus sana katılıyorum. bence de metallivca konserinde millet o gazla şişe filan atmış olabilir ama benim aklıma bu gelmiyo bile. yani kurban diince aklıma daha çok rockn coke geliyo... ulan ne güsel söylediler beah...koptuk resmen harbi çok eğlenceliydi...
  • baranthalas • 29 Nisan 2005 00:00 • #602797
    ehehe rock n coke da pogo yapmıştık biz orta alan bomboştu millet tv de falan görmüş :)

    kurban diyince aklıma direk MetallicA konserinde kafalarına yedikleri şişeler ve ilk çıktıklarında mal gibi iplerle sallanmaları sahnede :)))