ideogramus sana katılıyorum. bence de metallivca konserinde millet o gazla şişe filan atmış olabilir ama benim aklıma bu gelmiyo bile. yani kurban diince aklıma daha çok rockn coke geliyo... ulan ne güsel söylediler beah...koptuk resmen harbi çok eğlenceliydi...