Yıllardır bu albümü bekliyoruz..grup elemanlarının hepsi bi tane..ikincisi yok..Onlar Pentagram la birlikte bu ülke üzerinde müzik yapan bir diğer grup.. Cumartesi/Pazar metalcilerinin metallica konserinde şeker oğlan zannedip su şişesi fırlattıkları gibi sıradan bi grup değil..alternatifi yok..Bok atmaya gerek yok herşeye, bu ülkede yorum yapan adam kadar müzikle adam gibi uğraşan adam olsaydı daha çok kurbanlar pentagramlar olurdu..lütfen biraz daha duyarlı olalım ve değerlerimize biraz sahip çıkalım, fazla değil..