Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • ideogramus • 29 Nisan 2005 00:00 • #602795
    Yıllardır bu albümü bekliyoruz..grup elemanlarının hepsi bi tane..ikincisi yok..Onlar Pentagram la birlikte bu ülke üzerinde müzik yapan bir diğer grup.. Cumartesi/Pazar metalcilerinin metallica konserinde şeker oğlan zannedip su şişesi fırlattıkları gibi sıradan bi grup değil..alternatifi yok..Bok atmaya gerek yok herşeye, bu ülkede yorum yapan adam kadar müzikle adam gibi uğraşan adam olsaydı daha çok kurbanlar pentagramlar olurdu..lütfen biraz daha duyarlı olalım ve değerlerimize biraz sahip çıkalım, fazla değil..
Bu konunun tüm mesajları