Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • bal_cns • 9 Nisan 2005 00:00 • #602768
    ya çokkk istiiomm amaaaa gidemiomm=(bencee kesinn gidilmesii lazımmm...!!
  • guilty_5 • 9 Nisan 2005 00:00 • #602769
    yaa bnde gitmeek istiooruumm kaçmazkii yaaa....
  • fzt • 9 Nisan 2005 00:00 • #602770
    bu konser kacmaz
  • cyn • 9 Nisan 2005 00:00 • #602771
    gelirler gelirler ankaraya da gelirler.istanbulda bida konser verirler.izmire,bursaya,oraya,buraya da giderler.yerli mali bi baska oluyo tabi.. * burak gurpinar'a saygilar..
  • nobodies • 9 Nisan 2005 00:00 • #602772
    burak icin gitmeyi istiyorum... :( bugün taksimde ne tatlıydın sen öyle..canım benim saclarına KURBAN olayım senin.. fdsfsfsfadfafsdfs :)
  • leonorr • 9 Nisan 2005 00:00 • #602773
    allahım hayır olamaz yaa arkadaşlar bunda da yaş sınır var yaa nedir bu doğum yılımdan çektiğim benim off ölücem artık yaaaaa yeter beee yeter....
    rockistanbulda yaş sınır varmı??
  • Lost_Soul • 9 Nisan 2005 00:00 • #602774
    Kurban iidir.. Türkiye'nin en iyi davulcularından Burak Gürpınar ve Türkiye'nin gene en iyi basçılarından Kerem Tüzün var çünkü :)
  • baranthalas • 10 Nisan 2005 00:00 • #602775
    iyiki yaş sınırı var..her yerde gördüğüm ve tiksindiğim depresif alternatifçileri görmek istemiyorum bu konserde
  • blackstonee • 10 Nisan 2005 00:00 • #602776
    gitmek lazım.
  • negAtive_cReep • 10 Nisan 2005 00:00 • #602777
    bazi arklarima cok katiliyorum eskiden begenmessken kucumserken simdi cogu insan begeniyo diye gitmem lazimmmm deyip de gelcenize denizin saclarini kivirip kendinizi eglendirin.%80 e vurmasam kacar gelirdim istanbula...