ya aslında merak uyandırıcı..gidilesi..sahne performansı eğlenceli oluyo..fEkat 17 ne öyle yahuUuu..?!genelde bu tanıtım için yeni melekteki olaylar ücretsiz olmuyo muydu bre?!
ne zaman kurban konserine gitmek istesem iptal oldu,birine gittim onda da konserde ses sistemi bozuldu:)arkadaşlar ben bilet alırsam konser iptaldir haberiniz olsun:)
peeey MetallicA konserinde ki ezik hallerini biliriz bu grubun..az şişe kapak yememişlerdi kafalarına..sahneden indirmek için 40 bin kişi küfür etmişti kurban a..dejenere gençlik şimdi kapılarda bekliyor kurban ı izlemek için..