Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • _PeReSt_ • 8 Nisan 2005 00:00 • #602745
    şimdilerdede bu moda..
  • takansan • 8 Nisan 2005 00:00 • #602746
    kesin izlemek gerekiyor.
  • 2mi3 • 8 Nisan 2005 00:00 • #602747
    Ahahaha harbiden şimdilerdede bu moda valla...Güzel demiş perest...güleceğim yoktu valla...
  • SONofJACKASS • 8 Nisan 2005 00:00 • #602748
    gitmeyi palnlıyorum :)
  • selma17 • 9 Nisan 2005 00:00 • #602749
    üffffffff yaaaaaaaa :'( ben gidemiceeeeem gidememdeeee
  • IamaguitaR • 9 Nisan 2005 00:00 • #602750
    sepultradan sonra yeni meleğe kurban izlemek için gitceimi sanmıyorum..
  • PiXiE • 9 Nisan 2005 00:00 • #602751
    ya aslında merak uyandırıcı..gidilesi..sahne performansı eğlenceli oluyo..fEkat 17 ne öyle yahuUuu..?!genelde bu tanıtım için yeni melekteki olaylar ücretsiz olmuyo muydu bre?!
  • inansahins • 9 Nisan 2005 00:00 • #602752
    ne zaman kurban konserine gitmek istesem iptal oldu,birine gittim onda da konserde ses sistemi bozuldu:)arkadaşlar ben bilet alırsam konser iptaldir haberiniz olsun:)
  • system • 9 Nisan 2005 00:00 • #602753
    Glann den sonra Kurban sarmaz
  • baranthalas • 9 Nisan 2005 00:00 • #602757
    peeey MetallicA konserinde ki ezik hallerini biliriz bu grubun..az şişe kapak yememişlerdi kafalarına..sahneden indirmek için 40 bin kişi küfür etmişti kurban a..dejenere gençlik şimdi kapılarda bekliyor kurban ı izlemek için..