Ya en azından şöyle düşünmek gerekir bence. Adamlar kendi bestelerini çalıyolar mı evet, iyi çalıyolar mı evet, Türkiye'de albüm çıkaramayan pek çok şahane grup içinde albüm çıkarabiliyolar mı ona da evet.
Şimdi boşu boşuna çamur atmayalım. İyi müzik yapıyolar, zoru başarıyolar
Yarın bigün senin benim albümümüz çıkınca bizi de yuhlicaklar. Bari sen yuhlama şimdiden. Di mi ama...
Bu arada yaş mevzuusu beni de derinden yaraladı. Belirtmeden geçemicem