Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • kittiekfl • 14 Nisan 2005 00:00 • #602788
    Ya en azından şöyle düşünmek gerekir bence. Adamlar kendi bestelerini çalıyolar mı evet, iyi çalıyolar mı evet, Türkiye'de albüm çıkaramayan pek çok şahane grup içinde albüm çıkarabiliyolar mı ona da evet.
    Şimdi boşu boşuna çamur atmayalım. İyi müzik yapıyolar, zoru başarıyolar
    Yarın bigün senin benim albümümüz çıkınca bizi de yuhlicaklar. Bari sen yuhlama şimdiden. Di mi ama...
    Bu arada yaş mevzuusu beni de derinden yaraladı. Belirtmeden geçemicem
Bu konunun tüm mesajları