Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • Corvus84 • 30 Nisan 2005 00:00 • #602806
    Ben dün bu konsere gittim ,çok güzeldi!Zaten Kurban diyorum başka bir şey demiyorum.
    Bi ara kliplerini göstermek istediler ama ses olmadığı için klibe canlı olarak eşlik ettiler.Her zamanki gibi müthişlerdi yani.Yeni albümleri hayırlı uğurlu olsun.Ellerine sağlık.Bu arada Deniz'in yeni saç rengine hasta oldum,ben de istiyorum...
Bu konunun tüm mesajları