Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban - İnsanlar Gala Konseri @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Beyoğlu - İstanbul

  • _SenTenCed_ • 30 Nisan 2005 00:00 • #602805
    açıkçası albüm genel anlamda daha duygusal olmuş ancak tonlar pek bi sertleşmiş gibi geldi bana akşam dinlediğim kadarıyla. kurbanın canlı performanslarının genelde çok iyi oluşundan dolayı olsa gerek dün akşamki öncekilere nazaran vasattı. bir de yaş sınırı varsa vardır yoksa da yoktur. eger sen bu sınıra uymuyorsan oraya da yas sınırı vardır yazmanın da bir mantıgı yoktur.
Bu konunun tüm mesajları