açıkçası albüm genel anlamda daha duygusal olmuş ancak tonlar pek bi sertleşmiş gibi geldi bana akşam dinlediğim kadarıyla. kurbanın canlı performanslarının genelde çok iyi oluşundan dolayı olsa gerek dün akşamki öncekilere nazaran vasattı. bir de yaş sınırı varsa vardır yoksa da yoktur. eger sen bu sınıra uymuyorsan oraya da yas sınırı vardır yazmanın da bir mantıgı yoktur.