bugün end productionda aydın ı gördüm ve sapasağlamdı :) sadece kolunda ufak bi iz vardı.. Çıkacaklar ve ülkemizi iyi bi şekilde temsil edicekler, güveniyorum.. Biz de Ahmet Buhan Lisesi olarak orda konuk sanatçı olcaz ve 1 parça seslendircez.. :)) Biletler 15 milyon.. gelin, eğlenin.. biz çok eğlencez..