-
papa roach ha? ilginç
-
papa roach ama araya yerli motifler de serpiştirilmiştir, merak etmeyelim. dede korkut'un torunları değil mi onlar?
-
herşey tamam mı ki şarkıdan bahsediyosunuz?aydının çıkıp çıkamayacağından emin olan var mı?çünkü biz(arkadaşlarımla)sağlık durumu için gerçekten çok üzülüyoruz:-(
-
Ya bırakın onu bunu,kim çıkarsa çıksın bananede.Şu lanet biletleri nerden alabiliriz yarışmadan önce.Ve konser kaçta başlıcak.Onu yazın sayın cerenimo.Acele bu bilgilere ihtiyacım var.
-
Hadi bakiiimm :)
-
Arkadaslar konsere bildigim kadariyla girisler yine kasdavdaki gibi olacak 2-3 gibi baslayacak girisler ve biletler 16nisanda bostancidan alinabildigi gibi konuk liselerin okullarinda da bu hafta satilmaya baslaacak ve fiyatlar 15YTL ama kesin bilgileri bugün aksam verebilirim.
-
İyi iyi...Görüşürüz orda , yine fix kıyafet olur üstümde ; siyah eşofman üstü siyah gömlek...
-
aydın da meshur oldu var ya. bi de hala mimArlık okuycam diyo.
-
Arkadaslar, Stars of Tomorrow ile ilgili bilgiler vermek istiyorum:
15 Nisan 13:30'da Konuk ekipler prova için Bostanci GM'nde bulunacak.
16 Nisan 13:00'de Kapilar açilacak
13:30'da konuk ekiplerin Bostanci GM'nde bulunmalari gerekmekte
15:00-17:00 aras1 Derce alan konuk okullarin konseri,
17:00-18:30 arasi Stars of Tomorrow yarismasi
18:30'da Athena konseri
19:30'da ödül töreni
20:00-22:00 arasi hepimizin hakettigi özel parti ;)
Bu arada Aydin arkadasimiz iyilesmis oldukça iyi durumda ve çok rahat sahneye çikabilecek!Basarilar!
-
ya bu eurovisiona katılan elemanlarda geliyomuş ne işleri varsa..bizim yarışmacılardan biri gitse bu eurovisiona daha başarılı olurlar.şarkıya bak: rimi rimi ley :0( peh peh peh..)