Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • get this • 9 Nisan 2005 00:00 • #602855
    papa roach ha? ilginç
  • linusbigpotato • 9 Nisan 2005 00:00 • #602856
    papa roach ama araya yerli motifler de serpiştirilmiştir, merak etmeyelim. dede korkut'un torunları değil mi onlar?
  • dEaThAnGeL_89 • 9 Nisan 2005 00:00 • #602857
    herşey tamam mı ki şarkıdan bahsediyosunuz?aydının çıkıp çıkamayacağından emin olan var mı?çünkü biz(arkadaşlarımla)sağlık durumu için gerçekten çok üzülüyoruz:-(
  • FranticDrummer • 9 Nisan 2005 00:00 • #602858
    Ya bırakın onu bunu,kim çıkarsa çıksın bananede.Şu lanet biletleri nerden alabiliriz yarışmadan önce.Ve konser kaçta başlıcak.Onu yazın sayın cerenimo.Acele bu bilgilere ihtiyacım var.
  • Redall_Hoor • 9 Nisan 2005 00:00 • #602859
    Hadi bakiiimm :)
  • Elerki • 9 Nisan 2005 00:00 • #602860
    Arkadaslar konsere bildigim kadariyla girisler yine kasdavdaki gibi olacak 2-3 gibi baslayacak girisler ve biletler 16nisanda bostancidan alinabildigi gibi konuk liselerin okullarinda da bu hafta satilmaya baslaacak ve fiyatlar 15YTL ama kesin bilgileri bugün aksam verebilirim.
  • Noryth Aquanum • 9 Nisan 2005 00:00 • #602861
    İyi iyi...Görüşürüz orda , yine fix kıyafet olur üstümde ; siyah eşofman üstü siyah gömlek...
  • Ceronimo • 9 Nisan 2005 00:00 • #602862
    aydın da meshur oldu var ya. bi de hala mimArlık okuycam diyo.
  • Elerki • 9 Nisan 2005 00:00 • #602863
    Arkadaslar, Stars of Tomorrow ile ilgili bilgiler vermek istiyorum:
    15 Nisan 13:30'da Konuk ekipler prova için Bostanci GM'nde bulunacak.
    16 Nisan 13:00'de Kapilar açilacak
    13:30'da konuk ekiplerin Bostanci GM'nde bulunmalari gerekmekte
    15:00-17:00 aras1 Derce alan konuk okullarin konseri,
    17:00-18:30 arasi Stars of Tomorrow yarismasi
    18:30'da Athena konseri
    19:30'da ödül töreni
    20:00-22:00 arasi hepimizin hakettigi özel parti ;)

    Bu arada Aydin arkadasimiz iyilesmis oldukça iyi durumda ve çok rahat sahneye çikabilecek!Basarilar!
  • blackstonee • 9 Nisan 2005 00:00 • #602864
    ya bu eurovisiona katılan elemanlarda geliyomuş ne işleri varsa..bizim yarışmacılardan biri gitse bu eurovisiona daha başarılı olurlar.şarkıya bak: rimi rimi ley :0( peh peh peh..)