Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • LilianGee • 15 Nisan 2005 00:00 • #602900
    Ya gerçekten de prova kötüydü ya =( Ses sisteminde yarışma boyunca hiç yaşamadığımız aksaklıklar yaşandı, neyse yarın daha iyi olur umarım herşey.. En azından stres olmayacak.
  • Ceronimo • 15 Nisan 2005 00:00 • #602901
    yarışma yarın.ama inanın ki dede korkut dan gelen de cok az. yani sonucta tüm türkiyeyi temsil ediyoruz,arkadaslar ise internet basında oturmayı, ya da ders calısmayı okulumuzu desteklemeye tercih ediyorlar.Gercekten inanamıyorum bu duruma...........
  • kittiekfl • 15 Nisan 2005 00:00 • #602902
    Gerçekten çok katılıyorum. Millet maça filan gidiyo. Ya sonuçta eğlence var sabahtan akşama ama sonunda 2 kişi seyirciyle giden bi okula sahip olmak da ayrı bi konu tabi...
    Okulumu esefle kınıyorum bu konuyla ilgili
    Dede korkuta başarılar, umarım iyi iş çıkartırlar.
    Yarın hep beraber görücez
  • Lost_Soul • 15 Nisan 2005 00:00 • #602903
    Arkadaşlar bugün soundcheck de farkettim ki gerçekten konuk gruplar gerçekten çook iyiler.. yani konuk grup olmayı hak ediyoruz hepimiz bence.. gerçekten bütün okulları 2-3 dk da olsa çok keyif alarak izledim.. Tabi çalarken de keyif aldım gerçi ses düzeninde bazı aksaklıklar oldu ama olsun herşey çok güzeldi.. Yarın umarım herşey daha da iyi olur ve bol bol eğleniriz.. Eurovision a katılcamız parçayı ilk orda dinlicem umarım abarttığınız kadar kötü değildir yaa :)))

    Ahmet Buhan Lisesi Gitaristi Feridun..
  • Redall_Hoor • 16 Nisan 2005 00:00 • #602904
    Yaw ben provalarda sahneden inemedim bir türlü koro olarak şarkıyı söyledik üsküdar lisesi dediler davulcuları yoktu bu yüzden benim çalmam icab etti ondan sonrada mehmet rauf lisesi dediler ömer gene devrede... :)
  • ershan • 16 Nisan 2005 00:00 • #602905
    bugun yine orada olucam... 3 yıldır kacırmıyorum hiçbir gununu fakat bu kez kulislerde olamicam... dede korkuta ne olursa olsun basarılar.. gitarist arkadasımızada gecmis olsun diyorum... slayracker gorusurus yine bostancıda... alpercım (kultur) pogon hazır canım... ezicez... butun yabancılara goster annem vocalini.. ez sunları.. arkandayız...

    ugur hepinizi seviyor...
    msn: [email protected]
  • Noryth Aquanum • 16 Nisan 2005 00:00 • #602906
    Valla iyi hoştu yarışma...Sahneden indikten sonra durmadım eve geldim , guild toplantım vardı da =)

    Bir dahaki sene görüşmek üzere...
  • JaNsU • 16 Nisan 2005 00:00 • #602907
    (bkz.kolpa)
    (bkz.yazi$)
  • zuzuuuuu • 16 Nisan 2005 00:00 • #602908
    milleeeeettt noldunuz??? DEDE KORKUT 1. olmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! üffff yaa gidemediğime ne kadar üzüldüm anlatamam : ( AYDINcım ve SERHATçım sizi çooooookkkkkk seviyorummmm!! bizede bu yakışırdı zaten. arkamızdan o kadar atıp tuttular ama yinede kimseye bişiy söylemediniz işte bu başarı en güzel cevap oldu!!!!!!!! bizi destekleyen, arkadaşlarıma moral veren herkese teşekkürler!!!
  • DruieL • 16 Nisan 2005 00:00 • #602909
    evet, 5 züpper okul arasında 1. olduk! takdir edilesi bi başarı...mütiş organizasyon, gerçekten de dünya çapında olmuj