Gerçekten çok katılıyorum. Millet maça filan gidiyo. Ya sonuçta eğlence var sabahtan akşama ama sonunda 2 kişi seyirciyle giden bi okula sahip olmak da ayrı bi konu tabi...
Okulumu esefle kınıyorum bu konuyla ilgili
Dede korkuta başarılar, umarım iyi iş çıkartırlar.
Yarın hep beraber görücez