Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • r_mortis • 17 Nisan 2005 00:00 • #602931
    DEDE KORKUT LISESINI cok tebrik ediyorum..... harikaydi tek kelimeyle... turkiyenin birinci olucagini biliyordum.. aralarindan en iyileri zaten bizimkilerdi :) bu arada turkiye kazanip sarkiyi söylemeye baslayinca arkada athenadan gökhan wardi we kafasiyla tempo tutuyodu... :)) aydini kesfettiler bence we gelecegi parlak bi arkadasimiz.. ALPER we BARLAS size ne desem bos.. artik asmissiniz kendinizi :) superdiniz... sonuc: guzel bir aksamdi we cokk eglendim...
  • Elerki • 17 Nisan 2005 00:00 • #602932
    Taam be BARAN sen de iyisin be koçumm! :D
  • my moon • 17 Nisan 2005 00:00 • #602933
    yaw kultur yaaa zuperdınız .valla.ya gun boyu pesınızdeydım sızn.uufff yaa bı tanısamadm.=( barlas ya da alper cevap verın bırınız nolur.
  • my moon • 17 Nisan 2005 00:00 • #602934
    gokan agzı acık izledı valla alperle barlası=) ne gusel caldı dimi cocuklar.helal olsun.
  • my moon • 17 Nisan 2005 00:00 • #602935
    ya aydın sen cok garıp bıseysın heee.durusun faln.hosuma gıttı yani.nese su soledıgn sarkıyı bn unuttum yaa.guseldı ama.take my money falan mıydı=)
  • Elerki • 17 Nisan 2005 00:00 • #602936
    Arkadaslar! Bu arada dünden bir olayi anlatmak istiyorum :D Göztepe Lisesi olarak biz sahnede isimiz bitip kulise döndügümüzde maltalilar shok olmustu :D tebrik ettiler falan ama kizcagizlarin suratlarindaki ifade görülmeye degerdi,biri kapinin arkasinda agliyordu :)))) ... Herhalde bu konuklar böyleyse 1.leri nasildir diye düsünüyorlardi :)))) her neyse..mef ve kültürü izledim zaten bence bu arganizasyonun en iyi okullarindandilar,sonra kulise döndüm ve maltalilarin trajikomik hallerine koptum ya!Bu kadar mi psikolojik baski olur arkadaslar keske biraz kötü çalsaydik! bütün konuk gruplar muhtesemdi be! Kizlardan biri aglarken kulise dönerken diger 2sinin de arkamdan aglayarak kulise girdigini gördüm ama odaya degil tuvalete gidiyorlardi :D Abi muhtesemiz ya! Dün sahneye çikan tüm okul gruplari albümde yer almayi ne kadar hak ettiklerini gösterdiler bence!Herkesi tebrik ediyorum!
  • eva_seboist • 17 Nisan 2005 00:00 • #602937
    valla süperdik ne diim!! aydın'ın da seviçten dili hep dışardaydı :D sucuk olayı da çok hoştu onu unutmamak lazım :P
  • kittiekfl • 17 Nisan 2005 00:00 • #602938
    Valla baran senin bas çalmanı da özlemedik değil hani. Sen de çıkıp çalsaydın Athena'la hiç fena olmazdı hani...
    Ya bu arada dün dikkatimi çeken bişi oldu. Aslında şu tamamen kızlardan oluşan bi yabancı grup vardı hangi ülke hatırlamıyorum. Yanımda konuşurlarken duydum "Bu Türk kızları da hep tek tip. Baksana şunlara mini etek giymiş hepsi ama çocuklar çok yakışıklı..." diye sürüp giden bi geyikleri vardı. Gerisini anlamaya İngilizcem yetmediği için burda yazamıcam. Ama hakkaten doğru söylüyolar. Bana kimse kızların mini etek ve file çorap giyme zorunluluğunu söylememişti. Bilseydim ben de giyerdim. :p Neyse seneye artık...
    Bu arada dede korkutu da tebrik ederim. Sahne performansları çok iyiydi!!!
  • suuus • 17 Nisan 2005 00:00 • #602939
    arkadaşlarr kaset olayında sanırım ilk 10 a girenler varmış bunun yanında vefa yı çok beğenmişler onuda kasete alcaklarmışş =)) süppr valla!!!
  • samanasuke • 17 Nisan 2005 00:00 • #602940
    bu kasette sadece ilk on değil şimdiye kadar beğenilen ve umut vadeden ustalar çağrılcak merak etmeyinn....biz katılmak istiyoruz demicek hemde kimse onlar çağırcak ve guitar proyu aç ezberle çal sonrada sahnede hopla zıpla anlayışı değil bastığı akorun yanlışlığını kulağıyla duyabilen adamlar olcak...ustalar olcak her konuda ozaman görcez işte.........derz no maniiii derz no pojişin olayıııııı.....