Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • gone with the • 17 Nisan 2005 00:00 • #602951
    ha bi de ne kadr doluydu salon ya mltt gt gte adım atamadk
  • kittiekfl • 17 Nisan 2005 00:00 • #602952
    valla ya ben de düşünmüştüm athena var die adım atılmaz orda çok elenceli, olur die... Athena bile konser havası olsun die milleti öne topladı
  • Lost_Soul • 17 Nisan 2005 00:00 • #602953
    Arkadaşlar ben de bi kaç estantene anlatıyım size :) sahneye çıktım 2 tane adaptör vardı ben de.. ikisini koydum yere pedalları birbirine bağlıyodum.. bi döndüm adaptörümün biri yooookkkk... Sağolsun Berkay almış içeri götürmüş sahnedeki adaptörü :)) çok feci kaldım sahnede... allahtan orda Hakan(Athena)'nın asistanı ordaydı hakan ın pedal boxdan söktü bi adaptör verdi :)) indim sahneden bi baktım berkay almış adaptörü koymuş masanın üstüne.. Naaptın niye aldın dedim.. aaa o senin miydi dedi :)) komik bi durum yani.. Ayrıca kulisteki ortam çok hoşuma gitti bu sefer.. mezun oluyorum ve bi daha Kasdav'a katılamicam.. :(( tüm konuk okullar gerçekten çoook iyiydi.. Hepsini izlemekten gerçekten çook keyif aldım.. Salonun boş olması kötüydü ama.. Umarım bi dahaki sene çok daha ülke katılır :)) Sucuk kokteyller süperdi ayrıca :)) Aklıma geldikçe yazarım ben bi şeyler gene :)

    Ahmet Buhan Lisesi Gitaristi Feridun
  • ImmortalE • 17 Nisan 2005 00:00 • #602954
    yoldan adam çevirip ödül verilen yarışma(!)...
  • ImmortalE • 17 Nisan 2005 00:00 • #602955
    1. geleneksel(!) dünya çapnda(!) bir yarışma(!)
  • See_B3L • 17 Nisan 2005 00:00 • #602956
    Birisinde ilk 10un listesi var mi?
  • babydoll • 18 Nisan 2005 00:00 • #602957
    ya baran nie öyle diyosun çocuklar çoook güsel çaldılar ve söylediler........haksızlık yapma şimdi nesini beğenmedinizkii çoookta talıydı çocuk şimdi sizde haksızlık yapmayın!!!!!!!!!!!!

    ABİİ lütfen yani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)
  • babydoll • 18 Nisan 2005 00:00 • #602958
    bence mükemmel bi yarışmaydı konuk okullar az olsada güsel bi gündü bizde oraya dans gurubu olarak katıdık ve çok keyif aldık........
    dede korkutu tebrik etmek gerekiyoooo hakettiler ve kazandılar.......
    aydın gercekten çok güsel söyledin ve arkanızdan konusanlarada kapak oldu bu!!!!!!!!!
  • baranthalas • 18 Nisan 2005 00:00 • #602959
    banane kardeşim beğenmedim ben onları çok basittiler artistiler..mor ve ötesinin sırp versyonuydular..bi de vokal tip olarak dave mustaine e özenmiş sahne hareketleri olarak da sebastian bach a özenmiş..tokatlıycaktım sahneye çıkıp
  • dEaThAnGeL_89 • 18 Nisan 2005 00:00 • #602960
    arkadaşlar ne diim Valla güzeldi yani...
    cok büyütülcek bişi yoktu 5ülke vardı
    TÜRKİYE
    sırbistan karadağ
    makedonya
    malta
    kazakistan...
    bu ülkeler arasından Türkiye 1. olmasa ayıp olurdu
    ama ne yalan soliyim sırbistanda bayaa iyiydi...
    salonda gercekten cok az kişi vardı gelenlerin yarısından fazlası dede korkuttu ki hem sayıları cok fazla değildi(bi tribün bile tam dolmamıştı)hem de gelmeseler ayıp olurdu
    Valla kimse gelmediği için bana da ortam oldu arkadaşlarla kop kop modlarında takıldık finalden kalma bilekliğimle kulise girip hakan ve gökhanın yanına fırladım vs vs bnm için hoştu
    GERÇİ BAZI AKSAKLIKLAR OLMADI DEĞİL AMA OLSUN DAHA ÖNCEDEN UYARILMIŞTIM:-(
    2KERE ZIPLADIN BENİM İÇİN ANLAMINI BLİYORSUN:-)))
    ABLG&SSALD ÇOK KOMİK OLUYO BOLE YA NESE.....
    DARKSTONEE 23ÜNDE GÖRÜŞÜRÜZZ:-)
    LS-SS:-)H.N.K.U.O.:-(