Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • tr_nirvana • 21 Nisan 2005 00:00 • #602971
    kardak adaları nerde_?
  • tr_nirvana • 21 Nisan 2005 00:00 • #602972
    kardak adaları nerde_? (favorim onlardır)
  • Director • 22 Nisan 2005 00:00 • #602973
    Ben oraya gittigimde zaten ümitli degildim pek kalabalıgın azlıgından
    Ayrıca bariz dolandırıldık 4 tane ülke getirip te star mıs cart mıs curt mus isi cok yalan
    Sırbistan gayet iyiydi ama Dede korkut harbi baya güzeldi

    Benim bütün günden tek hazzım athena bile değil
    Kültür kolejiydi gene ezdiler gene yıktılar ortalıgı onları yenıden tebrık edıyorum (bıraz lise yasını asmıs gozukselerde)
  • Mezarkabul • 22 Nisan 2005 00:00 • #602974
    merak etme hepimiz lise sondayız ve de benim 8 zayıfım var sınıf gecmeye calışıyorum.(kültür - alper)
  • baranthalas • 23 Nisan 2005 00:00 • #602975
    hahhaa sen sınıfta kal seneyede katıl kasdav a :)
  • Redall_Hoor • 23 Nisan 2005 00:00 • #602976
    Herşey iyi ve çok güzeldide ben bir tek can a çok morelim bozuldu kendisi enstürman ödülü aldı ama ya o gün çok kötü çaldı ... Yadda harbiden ödül alabilecek kadar iyi çalmıyor.. Çünki ben can ı tam olarak dinliyememiştim aklımda değildi nasıl çaldıgı ama o gün izlediğimde aklıma ilk gelen şey kesin bi sorun var , fazla heyecandan çalamadı felan dedim ... Can sana kötü bişi söylemiyorumda keşke biraz daha çalışabilseydin kankacım o parçaya beni yanlış anlama
  • dark trone • 23 Nisan 2005 00:00 • #602977
    Redall_Hoor, yorumların için sağol... Ödülü haketmemle etmemem arasında kalıp; ödülü alacak kadar çalamayan birisi olduğumu düşünmene üzüldüm doğrusu ama gerçek hislerinin böyle olmadığını umuyorum. Parça sırasında twin pedal her ne kadar aksaklık çıkarsada parçayı iyi tamamladım. Ama pedalın sol ayağı takılınca morelimin bozulduğu doğrudur. Ödül almama gelince, yarışmada final günündeki performansım çok çok iyiydi. Hatta o gün çalıp sahneden indikten sonra bir çok kişi tebrik etti performansım için, Stars Of Tomorrow'da da tebrik eden baya oldu hatta o gün volkan öktem le tanıştırmak için hocalarım benimle görüştüler. Ama benim ödülü Kasdav final günündeki performansımla hakettiğimi düşünüyorum. Çünkü o gün davul çalan arkadaşların bir çok eksiğini gördüm ve ödülü gerçekten hakettiğimi düşündüm. Çünkü bir çok kişi parça çalarken ne ritimle alakası vardı nede tuşeyle... Hadi ritimi geçtik diyelim ki geçilemeyecek birşey olmasına rağmen, hiç bir davulcunun tuşeli çaldığına inanmıyorum bi çok kişi trampeti kaçırdı parça çalarken. Zile vurarken kick e vurmayan davulcuları ilk defa burda gördüm...Ayrıca konservatuar okuduğunu söleyen bir çok kişi olmasına rağmen ödül aldıysam ne mutlu bana... Parçalarını sergilemeden önce sahnede başka davulcuların bazı hareketlerini yapmaya çalışan arkadaşlarda oldu.600 çalamaya çalışan arkadaşlar vardı dream theatre dan..:) abi çalma hevesine diyecek birşeyim yok ama çalamıyosan uğraşma be abicim ya...Çıkıpta rezil olma bari performansını sergile in aşağıya, onu çalmaya çalıştında ne oldu yani...Veya arkada kulisin orda yolun ortasına geçip kulağına walkman takıp pedin üzerinde birşeyler yapmaya çalışmakla ödül alınmıyo, bu artislikleri yapıncada ödül alınamıyo...Herneyse geçmiş gitmiş birşey artık... Juri ödüllerini verirken doğru yerlere gittiğine inanıyorum, her ne kadar arada haketmeyenler olsa bile. Kısaca ödül almak isteyenler varsa çıkıp çalsalardı.
    Alpaslan yalnış anlama özellikle sana karşı yazılmış olan bir mesaj değil bu zaten bunları düşünüyodum ama sölemiyodum ama buda vesile oldu sağol içimi döktüm...
    Alpaslan kendine iyi bak müzik hayatında başarılar...

    herkese selam.kendinize iyi bakın...
  • tr_nirvana • 23 Nisan 2005 00:00 • #602978
    valla hangi davulcu iyidi pek dikkat etmedim ama en iyi gitar oguz evren dir tek gecerim..........
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602979
    oğuz evrenin kim olduğunu bilmiyorum belki o da çok iyi bi gitaristtir ama bence en iyi ensturman ödülü hakedene gitti. yani alper gerçekten çok çok iyi bi gitarist ve bence orda alperden daha iyi çalan kimse de yoktu. (dediğim gibi oğuz evrenin tanımıyorum o da iyi bi gitarist olabilir)
  • Elerki • 24 Nisan 2005 00:00 • #602980
    Barlas'i da unutmayalim lütfen! Onu da tanirsiniz yani! :)