Herşey iyi ve çok güzeldide ben bir tek can a çok morelim bozuldu kendisi enstürman ödülü aldı ama ya o gün çok kötü çaldı ... Yadda harbiden ödül alabilecek kadar iyi çalmıyor.. Çünki ben can ı tam olarak dinliyememiştim aklımda değildi nasıl çaldıgı ama o gün izlediğimde aklıma ilk gelen şey kesin bi sorun var , fazla heyecandan çalamadı felan dedim ... Can sana kötü bişi söylemiyorumda keşke biraz daha çalışabilseydin kankacım o parçaya beni yanlış anlama