Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • Redall_Hoor • 23 Nisan 2005 00:00 • #602976
    Herşey iyi ve çok güzeldide ben bir tek can a çok morelim bozuldu kendisi enstürman ödülü aldı ama ya o gün çok kötü çaldı ... Yadda harbiden ödül alabilecek kadar iyi çalmıyor.. Çünki ben can ı tam olarak dinliyememiştim aklımda değildi nasıl çaldıgı ama o gün izlediğimde aklıma ilk gelen şey kesin bi sorun var , fazla heyecandan çalamadı felan dedim ... Can sana kötü bişi söylemiyorumda keşke biraz daha çalışabilseydin kankacım o parçaya beni yanlış anlama
Bu konunun tüm mesajları