Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #602981
    barlas dün gece grubuyla (bkz: loogie) saat 01 de konser vermiş :))) çok ilginç bi grup..
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602982
    tabi canım barlası unutmak mümkün mü athena konseri sırasında alperle nası da döktürdüler :))) valla kulaklarımızın pası silindi
  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #602986
    üni kasdav da slipknot - the heretic anthem çalıcaz kültür üni. olarak buyrun gelin pogo yapın kafa sallayın kendinizden geçin if you are 555 than i m 666 diyin anırın kendinizden geçin :)))

    sen napıosun ki şimdi yani başka bi şey mi yapıosun sen de yat
    bi abi olarak örnek ol!!!
    24 Nisan 2005 Pazar | Yazan: kittiekfl

    dünyayı ele geçirme planları yapıyorum şşttt ;)
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602987
    senin ele geçirdiin dünya nası olur merak ettim doğrusu :p

    bu sefer kimi çağırcaklar konuk sanatçı olarak kasdav üni. ye. iyi birileri varsa ben bile gelirim (bi liseli olarak). gerçi bu sene 4 olucak artık. bostancı 2. adres olcak heralde. bi de kurban konseri....ohooooo
  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #602988
    konuk türkücü olarak herhalde lise kasdav da ödül alanları çıkarırlar gene :)
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602989
    yok ben konuk derken hani athena, nev gibi konuklardan bahsetmiştim. Bu arada bu sene iyi bulmuşlar bu grupları. Geçen yıl neydi öyle Günce mi ne öyle bi kadın vardı şarkılarından birini bile hatırlamadığım (çünkü bilmediğim) bi de emre altuğ gelmişti de striptiz yapmıştı resmen...
  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #602990
    anathema gelir belki adamlar çok seviyo istanbulu senede 351351 konser veriyorlar :)) orta malı oldu zaten anathema dinlemiyeni dövüyolar (ben hariç beni kimse dövemez bwahahahaha)
  • CoNraD_MC_RaE • 24 Nisan 2005 00:00 • #602991
    kahrolsun emre altuğun koca memesi
  • kittiekfl • 24 Nisan 2005 00:00 • #602992
    koca memeyi bırak o kadar lewis mankenininden sonra çıkınca koca göbeini gözümüze gözümüze soktu resmen. bi de benim yerim süperdi... hemen jürinin yanında en öndeydim. jürinin puanlamalarına bakıodum devamlı (yani mesafeyi siz düşünün) benim yüzümden zaten demirleri baya bi geriye çektiler bu sene. neyse işte en önde emre altuğun burnunun dibindeydim. öyyyk. bi de yanıp sönen tişörtüne "bu türkiyede ilk" demesiyle yarıldım zaten. sanki çok şahane bişi gibi...
  • baranthalas • 24 Nisan 2005 00:00 • #602993
    duyduğuma göre mor ve ötesi gelicekmiş çalmaya..inşallah gelirlerde kuliste topluca döveriz tüm üniversiteler bir olup *buraya şeytani smiley konacak*