Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • baranthalas • 17 Nisan 2005 00:00 • #602941
    ketçaplı şarkı mı grup mu vardı ya hani esere hübele hebele diye şarkı söyliyenler..onları türk zannediyordum sahnede görünce inanılmaz dumur oldum..hele şarkıyı duyunca tamamen mavi ekran verdim..

    gökhanla hakan geldi ''baran ya sende gel bize iki bass solosu at ortam şenlensin lütfen'' falan dediler ama ben sucuk olayında önde yer kapmak istediğim için kabul etmedim..

    bi de o kadar sucuk noldu yav en son dağ gibi yığılmıştı sucuklar aklım hala onlarda :)
  • kittiekfl • 17 Nisan 2005 00:00 • #602942
    alsaydık o zaman yanımıza kalan sucukları da serviste gidemeseydik kokudan okula kadar...
    Belki köpeğe vermişlerdir sucukları. Yazık yalanıp duruyodu kenarda.
  • IamaguitaR • 17 Nisan 2005 00:00 • #602943
    Kaset olayı hakkında pek bi bilgim yok ama sanırım bizde yer alcakmışız . kasdav kasetinde dead skin mask ehehe gusel olur..
  • Elerki • 17 Nisan 2005 00:00 • #602944
    Arkadaslar albümde biz de variz bildigim kadariyla!Çok sevindirik olduk valla grupça! :)
  • gone with the • 17 Nisan 2005 00:00 • #602945
    açıçası bn elemelrde daha çok eğlendim yani doğruya doğru ama gzldi. ÖZELLİKLE KÜLTÜR KOLEJİ olmasaydı bilmiyrm yani AYDAN sende süperdin (renkli etekli kız;))
  • kontess • 17 Nisan 2005 00:00 • #602946
    sanırım o etekliler bis oluyoruz;)
  • gone with the • 17 Nisan 2005 00:00 • #602947
    ???
  • kontess • 17 Nisan 2005 00:00 • #602948
    maltanın kızları "bu kızlar tek tip hepsi etek gıymıs "demıslerde sanırım bahsettıklerı kızlar biziz
    kultur kızları olarak=)
  • kittiekfl • 17 Nisan 2005 00:00 • #602949
    Yanlış anlaşılmasın yani Naz sana lafım yok ya da kızlara. Öyle konuşuyolardı benim de dikkatimi çekti onlar öyle deyince. Keşke ben de etek giyseydim diye düşündüm. :)))
  • kontess • 17 Nisan 2005 00:00 • #602950
    annadım canm
    seneye artık ;)