ketçaplı şarkı mı grup mu vardı ya hani esere hübele hebele diye şarkı söyliyenler..onları türk zannediyordum sahnede görünce inanılmaz dumur oldum..hele şarkıyı duyunca tamamen mavi ekran verdim..
gökhanla hakan geldi ''baran ya sende gel bize iki bass solosu at ortam şenlensin lütfen'' falan dediler ama ben sucuk olayında önde yer kapmak istediğim için kabul etmedim..
bi de o kadar sucuk noldu yav en son dağ gibi yığılmıştı sucuklar aklım hala onlarda :)