Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • tunass • 18 Nisan 2005 00:00 • #602961
    cok iyi oldu bizim de oraya cagırılmamıs yarısma gununde tadını cıkaramamıstık cumartesi gunu suyunu cıkardım hehe
    dede korkut cok iyiydii bi de sırbistan iyiydi =)
    ama hak eden kazandı.

    seneye gorusmek uzereee
    kultur (dans)...
  • dEaThAnGeL_89 • 18 Nisan 2005 00:00 • #602962
    YANILMIŞIM ÖZÜR DİLERİM YOK OLE BİŞİİ
  • baranthalas • 18 Nisan 2005 00:00 • #602963
    anlamıyorum ben bizim kızların sırbistan takıntısını gayet kötülerdi..msn den bi ses verinde size o tarzın en babası olan mötley crüe ve skid row dan iki şarkı göndereyim size dudaklarınız uçuklasın..hele sebastian bach ın tipini görseniz 9 haziranda konserde en önde olursunuz :)
  • tucee • 18 Nisan 2005 00:00 • #602964
    arkadaşlar bence dede korkut süperdi yani hak ettiler birinciliği bizde coştuk tüm gün herkes süperdi o gün aslında trübünde bomboştu tüm kurtlarımı döktüm athenaylada bu arada albüm olayı össden sonra diyolar bilen biri varsa cevap yazabilirmi birde unutmadan aydını tekrar tebrik ediyorum çok güzel bi performanstı...
  • kittiekfl • 18 Nisan 2005 00:00 • #602965
    Ya ben de anlamıyorum. O 90lı yılların başında bi zamanlardan fırlamış saç modeli, deri panatolonla ve tamamen taklit kokan sahne pereformansıyla bence de hiç güzel durmuyodu Sırbistan. Gerçi diğer ülkeleri düşününce evet bence de ikincilik onların hakkıydı ama neyse....
  • Anterrabae • 18 Nisan 2005 00:00 • #602966
    yarışmadaki beyaz elbiseli pamela- istanbul söyleyen kıza hayran kaldım..her yönüyle..görüntülerin bende var..istersen alabilirsin..buarada kardak kayalıklarını yarışmada göremedim..onlar olmayınca elbette dede korkut kazanacak yarışmayı..favorim aydın..yürü be koçum..saygılar..
  • samanasuke • 18 Nisan 2005 00:00 • #602967
    kardak kayalıkları hatta rodos adası şovalyeleri gelseydi daha iyi olurdu....hatta yakut muhtar cumhuriyetiiiii :))))))))
  • Anterrabae • 18 Nisan 2005 00:00 • #602968
    ...Yakut muhtar cumhuriyeti hafif gelir bizim mahalle muhtarı olsa daha çekişmeli geçer..adam iyi solo atıyor muhtar deyipte geçme..;)))
  • kittiekfl • 18 Nisan 2005 00:00 • #602969
    hehehe ama bunlarda iyiydi ya haklarını yemielim asere heha hebele hübele... Ben çok elendim onları izlerken. Yalan değil yani eğlenmedim diyen yalan söyler
  • blackstonee • 19 Nisan 2005 00:00 • #602970
    abi o degill de ben kazakistan ı bekliyodum birincilige ama kısmet degilmiş beea!!!ortalıgı kopardılar yani ibrahim tatlıses in küçültülmüş versiyonu arkadaş bayagı eglendirdi beni :))))