-
cok iyi oldu bizim de oraya cagırılmamıs yarısma gununde tadını cıkaramamıstık cumartesi gunu suyunu cıkardım hehe
dede korkut cok iyiydii bi de sırbistan iyiydi =)
ama hak eden kazandı.
seneye gorusmek uzereee
kultur (dans)...
-
YANILMIŞIM ÖZÜR DİLERİM YOK OLE BİŞİİ
-
anlamıyorum ben bizim kızların sırbistan takıntısını gayet kötülerdi..msn den bi ses verinde size o tarzın en babası olan mötley crüe ve skid row dan iki şarkı göndereyim size dudaklarınız uçuklasın..hele sebastian bach ın tipini görseniz 9 haziranda konserde en önde olursunuz :)
-
arkadaşlar bence dede korkut süperdi yani hak ettiler birinciliği bizde coştuk tüm gün herkes süperdi o gün aslında trübünde bomboştu tüm kurtlarımı döktüm athenaylada bu arada albüm olayı össden sonra diyolar bilen biri varsa cevap yazabilirmi birde unutmadan aydını tekrar tebrik ediyorum çok güzel bi performanstı...
-
Ya ben de anlamıyorum. O 90lı yılların başında bi zamanlardan fırlamış saç modeli, deri panatolonla ve tamamen taklit kokan sahne pereformansıyla bence de hiç güzel durmuyodu Sırbistan. Gerçi diğer ülkeleri düşününce evet bence de ikincilik onların hakkıydı ama neyse....
-
yarışmadaki beyaz elbiseli pamela- istanbul söyleyen kıza hayran kaldım..her yönüyle..görüntülerin bende var..istersen alabilirsin..buarada kardak kayalıklarını yarışmada göremedim..onlar olmayınca elbette dede korkut kazanacak yarışmayı..favorim aydın..yürü be koçum..saygılar..
-
kardak kayalıkları hatta rodos adası şovalyeleri gelseydi daha iyi olurdu....hatta yakut muhtar cumhuriyetiiiii :))))))))
-
...Yakut muhtar cumhuriyeti hafif gelir bizim mahalle muhtarı olsa daha çekişmeli geçer..adam iyi solo atıyor muhtar deyipte geçme..;)))
-
hehehe ama bunlarda iyiydi ya haklarını yemielim asere heha hebele hübele... Ben çok elendim onları izlerken. Yalan değil yani eğlenmedim diyen yalan söyler
-
abi o degill de ben kazakistan ı bekliyodum birincilige ama kısmet degilmiş beea!!!ortalıgı kopardılar yani ibrahim tatlıses in küçültülmüş versiyonu arkadaş bayagı eglendirdi beni :))))