arkadaşlar bence dede korkut süperdi yani hak ettiler birinciliği bizde coştuk tüm gün herkes süperdi o gün aslında trübünde bomboştu tüm kurtlarımı döktüm athenaylada bu arada albüm olayı össden sonra diyolar bilen biri varsa cevap yazabilirmi birde unutmadan aydını tekrar tebrik ediyorum çok güzel bi performanstı...