Ya ben de anlamıyorum. O 90lı yılların başında bi zamanlardan fırlamış saç modeli, deri panatolonla ve tamamen taklit kokan sahne pereformansıyla bence de hiç güzel durmuyodu Sırbistan. Gerçi diğer ülkeleri düşününce evet bence de ikincilik onların hakkıydı ama neyse....