Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • kittiekfl • 18 Nisan 2005 00:00 • #602965
    Ya ben de anlamıyorum. O 90lı yılların başında bi zamanlardan fırlamış saç modeli, deri panatolonla ve tamamen taklit kokan sahne pereformansıyla bence de hiç güzel durmuyodu Sırbistan. Gerçi diğer ülkeleri düşününce evet bence de ikincilik onların hakkıydı ama neyse....
Bu konunun tüm mesajları