anlamıyorum ben bizim kızların sırbistan takıntısını gayet kötülerdi..msn den bi ses verinde size o tarzın en babası olan mötley crüe ve skid row dan iki şarkı göndereyim size dudaklarınız uçuklasın..hele sebastian bach ın tipini görseniz 9 haziranda konserde en önde olursunuz :)