-
ya bizim müdüre stars of tomorrowa konuk olarak davet edildik dedik bize''siz ona piyon okul olarak çagırıldık desenize..''dedi.neyse ki bizden kötüleri de varmış:))).
şaka bi yana gerçekten üzücü bir olay.yani geri kafalı adamlarla uğraşmak zor:(
(bu arada müdürünüze geri kafalı dedim ama haketmiş yani :)))
-
acaba o faxı yırtmasındaki amaç neydi anlamadım doğrusu..bedava reklam işte daha ne istiyoki bu adam...
-
Prova günü orda yokuz büyük ihtimal , yarışma günü görüşürüz :D
-
katılan ülkeleri bilen var mı?
-
Ee tamam da gelecek olan okullarin lisetesini nerden bulabiliriz??
-
ya cidden eurovision yarışmacısı mı çıkıcak. o kadar kaliteli müziğin arasında kulaklara eziyet olmas mı? bence bu kadarı da fazla!!!
-
kittiekfl sana aynen katılıyorum biraz işkence çekicez ama elden ne gelirr:((((((
-
bişey öğrenmek istiyorum. Bu organizasyon saat kaçta bitcek. Bi kokteyl lafları filan dönüyodu. Sadece katılımcılar için mi yoksa herkes için mi? Biri beni aydınlatabilir mi?????
-
almanlar gelsede thrash yapsalar .. aheah
-
Sanirim sdce katilanlar icin bu kokteyl..