Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • blackstonee • 11 Nisan 2005 00:00 • #602878
    ya bizim müdüre stars of tomorrowa konuk olarak davet edildik dedik bize''siz ona piyon okul olarak çagırıldık desenize..''dedi.neyse ki bizden kötüleri de varmış:))).
    şaka bi yana gerçekten üzücü bir olay.yani geri kafalı adamlarla uğraşmak zor:(
    (bu arada müdürünüze geri kafalı dedim ama haketmiş yani :)))
  • blackstonee • 11 Nisan 2005 00:00 • #602879
    acaba o faxı yırtmasındaki amaç neydi anlamadım doğrusu..bedava reklam işte daha ne istiyoki bu adam...
  • Noryth Aquanum • 11 Nisan 2005 00:00 • #602880
    Prova günü orda yokuz büyük ihtimal , yarışma günü görüşürüz :D
  • ImmortalE • 11 Nisan 2005 00:00 • #602881
    katılan ülkeleri bilen var mı?
  • See_B3L • 12 Nisan 2005 00:00 • #602884
    Ee tamam da gelecek olan okullarin lisetesini nerden bulabiliriz??
  • kittiekfl • 12 Nisan 2005 00:00 • #602885
    ya cidden eurovision yarışmacısı mı çıkıcak. o kadar kaliteli müziğin arasında kulaklara eziyet olmas mı? bence bu kadarı da fazla!!!
  • blackstonee • 12 Nisan 2005 00:00 • #602886
    kittiekfl sana aynen katılıyorum biraz işkence çekicez ama elden ne gelirr:((((((
  • kittiekfl • 12 Nisan 2005 00:00 • #602887
    bişey öğrenmek istiyorum. Bu organizasyon saat kaçta bitcek. Bi kokteyl lafları filan dönüyodu. Sadece katılımcılar için mi yoksa herkes için mi? Biri beni aydınlatabilir mi?????
  • IamaguitaR • 12 Nisan 2005 00:00 • #602888
    almanlar gelsede thrash yapsalar .. aheah
  • See_B3L • 13 Nisan 2005 00:00 • #602889
    Sanirim sdce katilanlar icin bu kokteyl..