-
bugün end productionda aydın ı gördüm ve sapasağlamdı :) sadece kolunda ufak bi iz vardı.. Çıkacaklar ve ülkemizi iyi bi şekilde temsil edicekler, güveniyorum.. Biz de Ahmet Buhan Lisesi olarak orda konuk sanatçı olcaz ve 1 parça seslendircez.. :)) Biletler 15 milyon.. gelin, eğlenin.. biz çok eğlencez..
Ahmet Buhan Lisesi gitarsiti Feridun
-
ya acaba hangi ülkeler var bilen var mı?(garip bir merak işte)!!!
-
Ya biletleri yarışmadan önce nerden alıcaz.Kapıdan almak istemiyorum.Yazın artık şunuda eziyet çekmiyelim kapıda...
-
Eurovision a katılacakları öldürmek için iyi şans :D :D :D
Aydına topraklaması nötrleme olarak yapılmış stüdyo çarpmış :D
duyduq farklı bi kanalldan.. :p
neyse.. kasdavdan sonra hiç bir yorum yapmadım..
tek yorumum Dede Korkut, hakana yakın tavırları ve tarzı sayesinde şişirildi... Umarım patlamaz !
+ gelen ülkelerde zaten kaale alınacak bişi görmüyorum.. isimsiz, cisimsiz şyler.. bi finlandiya bir norveç gelseydi o zaman yarışma havasında olurdu...
$$ amaçlı bi organizasyon... ve herkez birbirini şişirdi...
bakalım patlamasında !!!
by
-
finlandiya veya norveçten gelen olsaydı kesin death metal yaparlardı kitlenirdi seyirciler :)
-
Biletleri konuk okullardan temin edebilirsiniz. 15YTL
-
Arkadaşlar şimdi eminmisiniz cuma 13:30 damı başlıyor... Provalar..
-
konuk okulların adını yzr msnız rica etsm
-
ömerim sana aynen katılıyorum canım:)))
-
yarışma tam olarak saat kaçta biter bi fikri olan var mı?
aydına bu arada tekrar geçmiş olsun:-)
arkadaşlar konuk okul olarak katılanlara soyluyorum müdürünüzün kıymetini bilin:-(
şahsen bizim okulun müdürü bize gelen faxı yırttı ve biz konuk okul olarak bile olsa o gun bostancıya cıkamıyoruz:-(
senden nefret ediyoruz G.i.