Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • Lost_Soul • 9 Nisan 2005 00:00 • #602865
    bugün end productionda aydın ı gördüm ve sapasağlamdı :) sadece kolunda ufak bi iz vardı.. Çıkacaklar ve ülkemizi iyi bi şekilde temsil edicekler, güveniyorum.. Biz de Ahmet Buhan Lisesi olarak orda konuk sanatçı olcaz ve 1 parça seslendircez.. :)) Biletler 15 milyon.. gelin, eğlenin.. biz çok eğlencez..

    Ahmet Buhan Lisesi gitarsiti Feridun
  • blackstonee • 10 Nisan 2005 00:00 • #602866
    ya acaba hangi ülkeler var bilen var mı?(garip bir merak işte)!!!
  • FranticDrummer • 10 Nisan 2005 00:00 • #602867
    Ya biletleri yarışmadan önce nerden alıcaz.Kapıdan almak istemiyorum.Yazın artık şunuda eziyet çekmiyelim kapıda...
  • SLayraCkEr • 10 Nisan 2005 00:00 • #602868
    Eurovision a katılacakları öldürmek için iyi şans :D :D :D

    Aydına topraklaması nötrleme olarak yapılmış stüdyo çarpmış :D
    duyduq farklı bi kanalldan.. :p

    neyse.. kasdavdan sonra hiç bir yorum yapmadım..
    tek yorumum Dede Korkut, hakana yakın tavırları ve tarzı sayesinde şişirildi... Umarım patlamaz !
    + gelen ülkelerde zaten kaale alınacak bişi görmüyorum.. isimsiz, cisimsiz şyler.. bi finlandiya bir norveç gelseydi o zaman yarışma havasında olurdu...

    $$ amaçlı bi organizasyon... ve herkez birbirini şişirdi...
    bakalım patlamasında !!!

    by
  • baranthalas • 10 Nisan 2005 00:00 • #602869
    finlandiya veya norveçten gelen olsaydı kesin death metal yaparlardı kitlenirdi seyirciler :)
  • Elerki • 10 Nisan 2005 00:00 • #602870
    Biletleri konuk okullardan temin edebilirsiniz. 15YTL
  • Redall_Hoor • 10 Nisan 2005 00:00 • #602872
    Arkadaşlar şimdi eminmisiniz cuma 13:30 damı başlıyor... Provalar..
  • gone with the • 10 Nisan 2005 00:00 • #602875
    konuk okulların adını yzr msnız rica etsm
  • blackstonee • 10 Nisan 2005 00:00 • #602876
    ömerim sana aynen katılıyorum canım:)))
  • dEaThAnGeL_89 • 11 Nisan 2005 00:00 • #602877
    yarışma tam olarak saat kaçta biter bi fikri olan var mı?

    aydına bu arada tekrar geçmiş olsun:-)

    arkadaşlar konuk okul olarak katılanlara soyluyorum müdürünüzün kıymetini bilin:-(

    şahsen bizim okulun müdürü bize gelen faxı yırttı ve biz konuk okul olarak bile olsa o gun bostancıya cıkamıyoruz:-(

    senden nefret ediyoruz G.i.