Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • SLayraCkEr • 10 Nisan 2005 00:00 • #602868
    Eurovision a katılacakları öldürmek için iyi şans :D :D :D

    Aydına topraklaması nötrleme olarak yapılmış stüdyo çarpmış :D
    duyduq farklı bi kanalldan.. :p

    neyse.. kasdavdan sonra hiç bir yorum yapmadım..
    tek yorumum Dede Korkut, hakana yakın tavırları ve tarzı sayesinde şişirildi... Umarım patlamaz !
    + gelen ülkelerde zaten kaale alınacak bişi görmüyorum.. isimsiz, cisimsiz şyler.. bi finlandiya bir norveç gelseydi o zaman yarışma havasında olurdu...

    $$ amaçlı bi organizasyon... ve herkez birbirini şişirdi...
    bakalım patlamasında !!!

    by
Bu konunun tüm mesajları