Eurovision a katılacakları öldürmek için iyi şans :D :D :D
Aydına topraklaması nötrleme olarak yapılmış stüdyo çarpmış :D
duyduq farklı bi kanalldan.. :p
neyse.. kasdavdan sonra hiç bir yorum yapmadım..
tek yorumum Dede Korkut, hakana yakın tavırları ve tarzı sayesinde şişirildi... Umarım patlamaz !
+ gelen ülkelerde zaten kaale alınacak bişi görmüyorum.. isimsiz, cisimsiz şyler.. bi finlandiya bir norveç gelseydi o zaman yarışma havasında olurdu...
$$ amaçlı bi organizasyon... ve herkez birbirini şişirdi...
bakalım patlamasında !!!