-
sucuklar acıydı bea :))
-
ya arkadaşlar herşey iyi güzelde bu ''rimi rimi ley'' cilerin gelmemesine üzüldüm dogrusu.ne güzel gençleri eglendireceklerdi.:)))şaka bi yana iyi ki gelmediler athena dan sonra hiç çekilmez dii.
ha birde kültür kolejin deki arkadaşları kutlrım gerçekten iyi müzisyen olduklarını kanıtladılar.
-
Ya ben hala su kazaklara gülüyorum ya....Helel jüriye hicbir ülkeyi ödülsüz bırakmadı..SEneye 55 ülke bekliyorlarmıs:))İhsallah bekledikleri gibi olur..Bu sırada aydın sanki yıllarca sahneye cıkmıs bi sanatcı edasındaydı...Süper costurdu tüm dede korkutu..Valla cuma günü lise sonların malasef son günüydü.Yani artık aydının o müthiş şarkıları okulumuzda yankılanamıycak,cok üzülüğyorum ya..Bu sırada evet sırbistanın performansı iyidi de pek de tatmin edici değildi be arkadslar..Bence burda önemli olan sarkıyı güzel yorumlamaktan cok sahne performansıydı..En iyi sahne performansı da tabi ki bize aitti..Ama bu biraz dümnya yarısmasının dısında daha cok dost bi kac ülke yarısması gibiydi.Heralde bu yüzden de gereken ilgiyi göremedi.Her ne kadar athena konseri seyirciyi cekmek için bi avantaj olsa da manga'nın popüleritesi ağır bastı.Her ne olursa olsun güzel bi organizasyondu,valla cokeğlendik,emeği gecen
herkesin eline saglık
,artık seneye görüsürüzzzzz
-
kazakistanlı elemanlar çok sempatikti :)))
-
ya bişey sorucam bu album olayı falan vardı neoldu?nezaman olcak ve hangi okullar yer alıcak?
lütfen bilen biri varsa cevaplasın!
-
sırbistan çok fasondu be nesini beğendiniz anlamadım..süper vokal hilesi yapmış adamlar..dave mustaine özentisi lavuk cik diyo kullandığı efeklerle bize ciiğğiğiğiğğiğiğiğiğiğiiiiiiik olarak geliyor ses..artisler bi de t-shirt falan bastırmışlar..dövücektim dave özentisi lavuğu :P
still loving you yu söyleyen arkadaşı tebrik etmek istiyorum ne ses varmış hocam sende :))
gecenin en kötüleri alperle barlastı..zaten gitar çalmayıda bilmiyorlar kuliste kafa ütülediler tüm gün..arkadaşım olmasalar çoktan dalmıştım uçan kafayla
-
arkadaşalr aydın ın performans süperdi bi kere ve son sahneye cıktıgında herkesi eglendirdi 2 kez soyleyerek herif in ses super iyi kullanıyo gusel sayılırdı dun gece yani aydın ın gelecegi var eminim kesin onu bırakmaslar...
-
benim için herşey iyiydi katılım azdı arkadaslarım yoktu ama iyi arkadas edindik harbi sırbistan kastı cok fasla kendini kıslar dan gece bitince onlar için cıglık filan attı ne bu ya türkiyede adam mı kalmadı.. haYret bişi valla still loving you yu soyleyen arkadas harbi cok iyiydi ses olarak ekip olarak butun değillerdi gercekten ama herkes superdi makedonyalılar gercekten cok hoştu hatta gelen hocaları filan guseldi... konusamadıgıma yanıyorum..
-
Arkadaslar dün dalgindim kusura bakmayin lütfen!Barlas sana ayip oldu ama çok yorgundum sana gidip de baran demisim! :/ olum süperdin ne diim!Alper de tabii ki!Tebrik ederim ikinizi de! ''Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi Solisti''
-
ha barlas ha ben ne farkeder hem ben ondan daha iyi çalıyorum :)