Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • baranthalas • 17 Nisan 2005 00:00 • #602926
    sırbistan çok fasondu be nesini beğendiniz anlamadım..süper vokal hilesi yapmış adamlar..dave mustaine özentisi lavuk cik diyo kullandığı efeklerle bize ciiğğiğiğiğğiğiğiğiğiğiiiiiiik olarak geliyor ses..artisler bi de t-shirt falan bastırmışlar..dövücektim dave özentisi lavuğu :P

    still loving you yu söyleyen arkadaşı tebrik etmek istiyorum ne ses varmış hocam sende :))

    gecenin en kötüleri alperle barlastı..zaten gitar çalmayıda bilmiyorlar kuliste kafa ütülediler tüm gün..arkadaşım olmasalar çoktan dalmıştım uçan kafayla
Bu konunun tüm mesajları