ya arkadaşlar herşey iyi güzelde bu ''rimi rimi ley'' cilerin gelmemesine üzüldüm dogrusu.ne güzel gençleri eglendireceklerdi.:)))şaka bi yana iyi ki gelmediler athena dan sonra hiç çekilmez dii.
ha birde kültür kolejin deki arkadaşları kutlrım gerçekten iyi müzisyen olduklarını kanıtladılar.