benim için herşey iyiydi katılım azdı arkadaslarım yoktu ama iyi arkadas edindik harbi sırbistan kastı cok fasla kendini kıslar dan gece bitince onlar için cıglık filan attı ne bu ya türkiyede adam mı kalmadı.. haYret bişi valla still loving you yu soyleyen arkadas harbi cok iyiydi ses olarak ekip olarak butun değillerdi gercekten ama herkes superdi makedonyalılar gercekten cok hoştu hatta gelen hocaları filan guseldi... konusamadıgıma yanıyorum..