Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • erray • 17 Nisan 2005 00:00 • #602928
    benim için herşey iyiydi katılım azdı arkadaslarım yoktu ama iyi arkadas edindik harbi sırbistan kastı cok fasla kendini kıslar dan gece bitince onlar için cıglık filan attı ne bu ya türkiyede adam mı kalmadı.. haYret bişi valla still loving you yu soyleyen arkadas harbi cok iyiydi ses olarak ekip olarak butun değillerdi gercekten ama herkes superdi makedonyalılar gercekten cok hoştu hatta gelen hocaları filan guseldi... konusamadıgıma yanıyorum..
Bu konunun tüm mesajları