ya bizim müdüre stars of tomorrowa konuk olarak davet edildik dedik bize''siz ona piyon okul olarak çagırıldık desenize..''dedi.neyse ki bizden kötüleri de varmış:))).
şaka bi yana gerçekten üzücü bir olay.yani geri kafalı adamlarla uğraşmak zor:(
(bu arada müdürünüze geri kafalı dedim ama haketmiş yani :)))