-
o kadar da abartmayın yaa. MvÖ iyidir. yani en azından eskiden öyleydi. taa ki son albümleri çıkıp ayak takımına düşene kadar. yani şarkılar güzel de insan yolda gördüü tikilerin "biiiiir deeeerdiiiim vaaaar" die yaya yaya bu şarkıları söylmemesinden sonra gruptan biraz soğuyo o kadar...
-
Can beni yanlış anlamamana sevindim ben sen kötü çalıyorsun felam demiyorum iyi çalıyorsun davulcudan da anlıyorsun fakat o gün bana ödül alabilcek bir davul tını sı gelmedi eminimki sen çok daha iyisini başarırsın... Bu arada o anlattıgın kulis de kulaklıgı takıp pad in üstünde çalışan çocuk gerçekten berbattıda öyle bir söylemişsinki okuyanlar bana dediğini zannetcek hacı sorun yok dimi seni kötülemedim ben sakın yanlış anlama...
-
Mor ve Ötesi her ne kadar geçmişini ironilerle doldurmuş olsa da (bkz. barışarock varken rock'n coke a çıkıp daha sonra barış albümü yapmak) Türkiye'de iyi müzik yapan gurplardan biridir bence.. Gayet de güzel sindirmiş gözüküyorlar bu şöhreti, ayrıca konser performansları da gayet iyi.. Tikkylerin ağzına düşmesini de bir artı olarak görmeye çalışın bence ne de olsa toplumun büyük kesimini oluşturuyorlar, "Olmaaaz ooolaaaan.." diye ortalarda gezip kafa şişireceklerine "Biir deerdim vaağrrrr.." diye gezmelerini tercih ederim şahsen.. İyi olmuş iyi.
-
ya bilmiyorum benim için mi öyle ama ben dinlediim grupları kıskanıyorum yani ne biliim sadece benim sevdiim insanlar dinlesin gibi düşünüyorum (yani yannış düşünüyo olabilirim istemli bişey değil bu farkında olmadan oluyo) ayrıca olmaz oğlanı da sölüyolar bir derdim var ı da... yani en azından birinden biri arasında seçim yapsınlar. bu arada ben mvö nün müziğine bişi demiyorum. iyi yapıyolar bence de işlerini. kaliteli müzik yaniii de dinleyenlerin bi bölümü kaliteyi düşürüyo.
ayrıca rock müzik dinleyicisi konserler müzik için gider yakışıklı bi vokal görmek için değil. yani bizim konser zevkimizi elimizden almasınlar lütfen
-
o zaman sebastian bach gelsin adam hem dünyanın en yakışıklı rockçısı hemde en mükemmel vokalisti :))
-
ya o başka onu kıskanmam başkalarından. sonuçta dünyaca meşur deli bi adam. yani hangi birinden kıskanıım. ayrıca da onu izlemeye öööööle aptal tikiler zaten gitmez
-
Redall_Hoor anlayışın için sağol... Böyle düşünecğini umuyodum ve öylede oldu. Sağol dostum... Kulisin orda pedle uğraşan kişi sen değildin zaten Böyle bi salaklığı sen asla yapmazsın. Adam öyle bi şey ki bugüne kadar bileklerini açamamış o gün gelip orda açacak bileklerini ya adam tam felaket. Ya da git başkabiyere kulisine orda çalış yani niye herkesin kullandığı bir yere geçip engelliyosun insanları yani o vardı. Onları yaptında ne oldu ki yani dimi? ''vay be adama bak'' mı dedi yani yook..
neyse salla yaaaa...
Kendine çok iyi bak.....Görüşümek üzere..
-
anathema 1-2 yıl ora kesin güneydoğu anadolu turneside yapar valla adamlar bakkala gider gibi tr ye geliolarç.:DFÇ::D
-
Padle calısan davulcu mef'in davulcusu degil mydi?..
Eger oysa arkadaslar haksızlık yapıyosunuz.. gercekten buyuk bir haksızlık.. tuseden bahsediyorsan dostum o adamın (ama eer mef'in davulcusuysa skin calanların..) hi-hat tuselerinden biseler kapmaya calıssan senin icin cok iyi olurdu.. ritm desen? ritmin de alası vardı.. ki daha nasıl davulcular vardı tuse mi istiyosun bizim davulcuyu dinlememissin sen.. ritm arıyosan da kendi videonu bir metronom esliginde seyretmeni temenni ediyorum ben sevgili dostum.. herkese basarılar.. =)
Masis
(BAALorc - klavye)
-
pek konuşmak istemiodum artık ama yine tutamicam kendimi
kasdav da ben,m gördüğüm veya izlediğim insanlardan çok azı müzisyen denilebilecek düzeydeydi ve baalorc elemanının dediği gibi bi çük adamda ne tüşe vardı ne teknik nede ritm ne de brum&bass uyumu bi çoğu guitar pro dan aldıkları tablarla çalışıp cıkan insanlardı ve caldıkları şarkılardada ne bir ekleme nede bestelerde özgün bir partisyon yazılımı vardı hatta bi çoğuda başkasına bile yaptırmış olabililr(öyle zannediyorumm) geçin bu ödül aldık biz en iyiyiz olayını siz eğer yaptığınız bestelere özgün birşeyler ekleyebiliyorsanız ya da bestelerinizde yapılmamış düşünülmemiş şeyler yazabiliyorsanız o zaman siz en iyisinizdir.
jüriye bi bakın kaçı adam gibi müzisyen bi çoğu orda cıkıp ödül alamayan veya finale kalamayan okullardan daha kötü müzik yapıyor veya yaptırıyor bundan dolayı geçin bu işleri kendinize bakın......