Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • tr_nirvana • 5 Mayıs 2005 00:00 • #603003
    pek konuşmak istemiodum artık ama yine tutamicam kendimi
    kasdav da ben,m gördüğüm veya izlediğim insanlardan çok azı müzisyen denilebilecek düzeydeydi ve baalorc elemanının dediği gibi bi çük adamda ne tüşe vardı ne teknik nede ritm ne de brum&bass uyumu bi çoğu guitar pro dan aldıkları tablarla çalışıp cıkan insanlardı ve caldıkları şarkılardada ne bir ekleme nede bestelerde özgün bir partisyon yazılımı vardı hatta bi çoğuda başkasına bile yaptırmış olabililr(öyle zannediyorumm) geçin bu ödül aldık biz en iyiyiz olayını siz eğer yaptığınız bestelere özgün birşeyler ekleyebiliyorsanız ya da bestelerinizde yapılmamış düşünülmemiş şeyler yazabiliyorsanız o zaman siz en iyisinizdir.
    jüriye bi bakın kaçı adam gibi müzisyen bi çoğu orda cıkıp ödül alamayan veya finale kalamayan okullardan daha kötü müzik yapıyor veya yaptırıyor bundan dolayı geçin bu işleri kendinize bakın......
Bu konunun tüm mesajları