o kadar da abartmayın yaa. MvÖ iyidir. yani en azından eskiden öyleydi. taa ki son albümleri çıkıp ayak takımına düşene kadar. yani şarkılar güzel de insan yolda gördüü tikilerin "biiiiir deeeerdiiiim vaaaar" die yaya yaya bu şarkıları söylmemesinden sonra gruptan biraz soğuyo o kadar...