Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • kittiekfl • 25 Nisan 2005 00:00 • #602994
    o kadar da abartmayın yaa. MvÖ iyidir. yani en azından eskiden öyleydi. taa ki son albümleri çıkıp ayak takımına düşene kadar. yani şarkılar güzel de insan yolda gördüü tikilerin "biiiiir deeeerdiiiim vaaaar" die yaya yaya bu şarkıları söylmemesinden sonra gruptan biraz soğuyo o kadar...
Bu konunun tüm mesajları