Can beni yanlış anlamamana sevindim ben sen kötü çalıyorsun felam demiyorum iyi çalıyorsun davulcudan da anlıyorsun fakat o gün bana ödül alabilcek bir davul tını sı gelmedi eminimki sen çok daha iyisini başarırsın... Bu arada o anlattıgın kulis de kulaklıgı takıp pad in üstünde çalışan çocuk gerçekten berbattıda öyle bir söylemişsinki okuyanlar bana dediğini zannetcek hacı sorun yok dimi seni kötülemedim ben sakın yanlış anlama...