Padle calısan davulcu mef'in davulcusu degil mydi?..
Eger oysa arkadaslar haksızlık yapıyosunuz.. gercekten buyuk bir haksızlık.. tuseden bahsediyorsan dostum o adamın (ama eer mef'in davulcusuysa skin calanların..) hi-hat tuselerinden biseler kapmaya calıssan senin icin cok iyi olurdu.. ritm desen? ritmin de alası vardı.. ki daha nasıl davulcular vardı tuse mi istiyosun bizim davulcuyu dinlememissin sen.. ritm arıyosan da kendi videonu bir metronom esliginde seyretmeni temenni ediyorum ben sevgili dostum.. herkese basarılar.. =)