Mor ve Ötesi her ne kadar geçmişini ironilerle doldurmuş olsa da (bkz. barışarock varken rock'n coke a çıkıp daha sonra barış albümü yapmak) Türkiye'de iyi müzik yapan gurplardan biridir bence.. Gayet de güzel sindirmiş gözüküyorlar bu şöhreti, ayrıca konser performansları da gayet iyi.. Tikkylerin ağzına düşmesini de bir artı olarak görmeye çalışın bence ne de olsa toplumun büyük kesimini oluşturuyorlar, "Olmaaaz ooolaaaan.." diye ortalarda gezip kafa şişireceklerine "Biir deerdim vaağrrrr.." diye gezmelerini tercih ederim şahsen.. İyi olmuş iyi.