Redall_Hoor anlayışın için sağol... Böyle düşünecğini umuyodum ve öylede oldu. Sağol dostum... Kulisin orda pedle uğraşan kişi sen değildin zaten Böyle bi salaklığı sen asla yapmazsın. Adam öyle bi şey ki bugüne kadar bileklerini açamamış o gün gelip orda açacak bileklerini ya adam tam felaket. Ya da git başkabiyere kulisine orda çalış yani niye herkesin kullandığı bir yere geçip engelliyosun insanları yani o vardı. Onları yaptında ne oldu ki yani dimi? ''vay be adama bak'' mı dedi yani yook..
neyse salla yaaaa...
Kendine çok iyi bak.....Görüşümek üzere..