Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • kittiekfl • 25 Nisan 2005 00:00 • #602997
    ya bilmiyorum benim için mi öyle ama ben dinlediim grupları kıskanıyorum yani ne biliim sadece benim sevdiim insanlar dinlesin gibi düşünüyorum (yani yannış düşünüyo olabilirim istemli bişey değil bu farkında olmadan oluyo) ayrıca olmaz oğlanı da sölüyolar bir derdim var ı da... yani en azından birinden biri arasında seçim yapsınlar. bu arada ben mvö nün müziğine bişi demiyorum. iyi yapıyolar bence de işlerini. kaliteli müzik yaniii de dinleyenlerin bi bölümü kaliteyi düşürüyo.

    ayrıca rock müzik dinleyicisi konserler müzik için gider yakışıklı bi vokal görmek için değil. yani bizim konser zevkimizi elimizden almasınlar lütfen
Bu konunun tüm mesajları