oğuz evrenin kim olduğunu bilmiyorum belki o da çok iyi bi gitaristtir ama bence en iyi ensturman ödülü hakedene gitti. yani alper gerçekten çok çok iyi bi gitarist ve bence orda alperden daha iyi çalan kimse de yoktu. (dediğim gibi oğuz evrenin tanımıyorum o da iyi bi gitarist olabilir)