Valla baran senin bas çalmanı da özlemedik değil hani. Sen de çıkıp çalsaydın Athena'la hiç fena olmazdı hani...
Ya bu arada dün dikkatimi çeken bişi oldu. Aslında şu tamamen kızlardan oluşan bi yabancı grup vardı hangi ülke hatırlamıyorum. Yanımda konuşurlarken duydum "Bu Türk kızları da hep tek tip. Baksana şunlara mini etek giymiş hepsi ama çocuklar çok yakışıklı..." diye sürüp giden bi geyikleri vardı. Gerisini anlamaya İngilizcem yetmediği için burda yazamıcam. Ama hakkaten doğru söylüyolar. Bana kimse kızların mini etek ve file çorap giyme zorunluluğunu söylememişti. Bilseydim ben de giyerdim. :p Neyse seneye artık...
Bu arada dede korkutu da tebrik ederim. Sahne performansları çok iyiydi!!!