DEDE KORKUT LISESINI cok tebrik ediyorum..... harikaydi tek kelimeyle... turkiyenin birinci olucagini biliyordum.. aralarindan en iyileri zaten bizimkilerdi :) bu arada turkiye kazanip sarkiyi söylemeye baslayinca arkada athenadan gökhan wardi we kafasiyla tempo tutuyodu... :)) aydini kesfettiler bence we gelecegi parlak bi arkadasimiz.. ALPER we BARLAS size ne desem bos.. artik asmissiniz kendinizi :) superdiniz... sonuc: guzel bir aksamdi we cokk eglendim...