Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • Elerki • 17 Nisan 2005 00:00 • #602936
    Arkadaslar! Bu arada dünden bir olayi anlatmak istiyorum :D Göztepe Lisesi olarak biz sahnede isimiz bitip kulise döndügümüzde maltalilar shok olmustu :D tebrik ettiler falan ama kizcagizlarin suratlarindaki ifade görülmeye degerdi,biri kapinin arkasinda agliyordu :)))) ... Herhalde bu konuklar böyleyse 1.leri nasildir diye düsünüyorlardi :)))) her neyse..mef ve kültürü izledim zaten bence bu arganizasyonun en iyi okullarindandilar,sonra kulise döndüm ve maltalilarin trajikomik hallerine koptum ya!Bu kadar mi psikolojik baski olur arkadaslar keske biraz kötü çalsaydik! bütün konuk gruplar muhtesemdi be! Kizlardan biri aglarken kulise dönerken diger 2sinin de arkamdan aglayarak kulise girdigini gördüm ama odaya degil tuvalete gidiyorlardi :D Abi muhtesemiz ya! Dün sahneye çikan tüm okul gruplari albümde yer almayi ne kadar hak ettiklerini gösterdiler bence!Herkesi tebrik ediyorum!
Bu konunun tüm mesajları