yarışma yarın.ama inanın ki dede korkut dan gelen de cok az. yani sonucta tüm türkiyeyi temsil ediyoruz,arkadaslar ise internet basında oturmayı, ya da ders calısmayı okulumuzu desteklemeye tercih ediyorlar.Gercekten inanamıyorum bu duruma...........