bugun yine orada olucam... 3 yıldır kacırmıyorum hiçbir gununu fakat bu kez kulislerde olamicam... dede korkuta ne olursa olsun basarılar.. gitarist arkadasımızada gecmis olsun diyorum... slayracker gorusurus yine bostancıda... alpercım (kultur) pogon hazır canım... ezicez... butun yabancılara goster annem vocalini.. ez sunları.. arkandayız...
ugur hepinizi seviyor...
msn:
[email protected]