milleeeeettt noldunuz??? DEDE KORKUT 1. olmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! üffff yaa gidemediğime ne kadar üzüldüm anlatamam : ( AYDINcım ve SERHATçım sizi çooooookkkkkk seviyorummmm!! bizede bu yakışırdı zaten. arkamızdan o kadar atıp tuttular ama yinede kimseye bişiy söylemediniz işte bu başarı en güzel cevap oldu!!!!!!!! bizi destekleyen, arkadaşlarıma moral veren herkese teşekkürler!!!