Arkadaşlar bugün soundcheck de farkettim ki gerçekten konuk gruplar gerçekten çook iyiler.. yani konuk grup olmayı hak ediyoruz hepimiz bence.. gerçekten bütün okulları 2-3 dk da olsa çok keyif alarak izledim.. Tabi çalarken de keyif aldım gerçi ses düzeninde bazı aksaklıklar oldu ama olsun herşey çok güzeldi.. Yarın umarım herşey daha da iyi olur ve bol bol eğleniriz.. Eurovision a katılcamız parçayı ilk orda dinlicem umarım abarttığınız kadar kötü değildir yaa :)))